O nás
Ve výuce nemáme standardizovaný postup, který bychom násilně tlačili do všech našich hodin. Klademe poměrně vysoký důraz na osobnost lektora, který vystupuje především jako vzor a kamarád, než že by se choval jako nezpochybnitelná autorita, nebo používal autoritativní osnovy. Na druhou stranu je jasné, že hodiny musí mít strukturu a náplň a nemohou se rozpadnout do nezvladatelného chaosu. Snažíme se najít rovnováhu mezi volným učením pomocí zážitku a zkušenosti a učení se respektu k pravidlům, trénování a upevňování koncentrace, jazyka a abstraktního myšlení. Děti mají přirozeně tendence toto všechno rozvíjet, ale množství všeho, co zvládnou poznat a objevit, závisí na jejich vedení.
Naší doménou jsou kroužky v mateřských školách. V této oblasti máme dlouholeté zkušenosti (začali jsme v roce 2016). V průběhu let jsme si vybudovali způsob výuky založený na komunikaci a rozvoji dětí a lektorů. Pracujeme s teorií, že vzájemná interakce mezi lektorem a dítětem rozvíjí a určitým způsobem obohacuje oba dva.
Naši lektoři jsou toto všechno schopni zvládnout, protože jim poskytujeme maximální možnou metodickou podporu založenou na osobních konzultacích se zkušenými odborníky a společnými meetingy.